پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

رقص رخت چرک ها در نیمه شب

چهارشنبه بهمن ۲۱ ۱۳۹۴

اون زمان که دزد عروسک ها رو دیدم همش با خودم فکر می کردم عروسک های من هم نصفه شب جون می گیرن و راه میفتن!؟ یک دل می گفتم این ها فیلم ِ یک دل می گفتم هیچ چیز تو این دنیا بعید نیست. کلی تلاش کردم تا مچ عروسک ها رو نصفه شب بگیرم اما خب مثل اینکه اونا از من زرنگ ترند. حتی هنوز هم یک وقت هایی شب ها قایمکی از زیر پتو چشم هامُ باز می کنم ببینم عروسک ها مشغول چه کاری هستن اما گفتم که خیلی زرگند!

این فوبیا تا زمانی ادامه داشت که لباس ها عاشق نمی شدند، اما از زمانی که پودر اکتیو* لطف کرده و برای رخت چرک ها آستین بالا زده یک فوبیای جدید به مجموعه ی فوبیاهای بنده(که شامل ترس از آب و تاریکی و غیره ذالک است) اضافه شده. حالا غیر از اینکه شب ها باید حواسم به عروسک ها باشه، باید مواظب رخت چرک ها هم باشم. اگر گذاشتند یک دقیقه کله مونُ بذاریم بخوابیم.

*با اکتیو لباس ها عاشق می شوند!

+ از شما چه پنهون من فوبیای آدم کوچولوها هم دارم.

  • ۹۴/۱۱/۲۱
  • ۲۷۳ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۶)

  • سیده زهرا میم
  • شما شیراز زندگی می کنید ؟
    پاسخ:
    نه.
    متاسفانه.
    البته از یک جهت خوشبختانه چون مشهدم
    :)))))
    پاسخ:
    والا:))

    این دیگه باید مهدیار باشه

    :)

    پاسخ:
    اوهوم ^_^
  • عرفـــــ ـــان
  • حالا روز به روز بیشتر نشه خوبه باز :)
    پاسخ:
    من که چشمم آب نمیخوره :)
  • شیکسون (^_^)
  • خخخخخخخ :))
    تا حالا اینجوری به اکتیو نگاه نکرده بودم باحال بود :دی
    الان بهتری؟ :))
    پاسخ:
    از حالا به بعد اینجوری نگاه کنین :))
  • دیوار مجازی
  • امان از دستِ صدا و سیما با این تبلیغاتش (:
    پاسخ:
    و فیلم هاش :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">