پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

هنر نزد ایرانیان است و بس

دوشنبه تیر ۲۲ ۱۳۹۴

کجای دنیا را سراغ دارید که کتاب به شرط چاقو بهتان بفروشند!؟ هوم! صد البته ایران.

آقای کتاب فروش(شما بخوانید پسره) بعد از اینکه کل کتابُ واسه دختره توضیح داد و کلی تحسین و تمجید از این کتاب و وقتی دختره مردد بود که کدوم ترجمه‌ی کتابُ برداره بهش گفت: «این ترجمه‌ش خیلی سنگینه به شرطی بهتون میدم که قول بدین هر وقت هر جاییش رو متوجه نشدین بهم زنگ بزنین واستون توضیح بدم!» نقطه!

+ استادهام اگر اینجوری پاسخگوی سوالات من بودن الان  رئیس ناسا شده‌بودم!

  • ۹۴/۰۴/۲۲
  • ۵۸۷ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۹)

:| :| 
منم رفته بودم کتابفروشی بعد آقاهه بعد ِ کلی توضیح گفت :
_خانم شما واتس اپ داری ؟ 
من : Oـ0 
_ببینید از این طریق ما میتونیم با هم در ارتباط باشیم هم عمومی هم خصوصی . 
من : oـ0 

+ واقعاً چی فکر می کنن باخودشون ؟ :))) 
پاسخ:
من هیچ حرفی ندارم !
:))))
بنظرت چه منظوری داشته؟؟! :)))
پاسخ:
منظور خیر داره این مملکتو نابود می کنه:)))
کلا فروشنده های ایرانی به دخترها همه چیز را به شرط چاقو می دهند ..خخخ
پاسخ:
;)
: ) دلتونُ صاف کنید :) 
پاسخ:
 :)
کجایی ؟ :((
پاسخ:
زیر سایه شما :)*
سلام
با تاخیر ، تبریک .
اینجا خیلی روون تر از بلاگفاس.

من منظورشو نفهمیدم اونکه تیترش بود تا اخر با دقت بخونین؟!!!
یعنی چی؟!

پاسخ:
سلام
:)

175 شهید غواص دست بسته
سلام چکاوک جان
ترجمه کتاب اینقدر سنگین بود که متن جدید ننوشتین؟
پاسخ:
سلام باران جان
اون دختره که من نبودم:)
مینویسم. حسش باید برگرده
مرسی که هستی  :)
سلام
دوست دارم مثل هیروی سریال هیرو استاد فضا و زمان میبودید و یک ان جای دختر را با یک موجود مذکر عوض میکردید و واکنش فروشنده جالب میشد :)
من در امریکا یکبار این تجربه را داشتم و وقتی کتاب خریدم دقیقا فروشنده گفت تا یک چپتر رو میتونی نگاه کنی صندلی هم گذاشتم! و در خیابان انقلا عین همین تجربه که فروشنده به حالت اعتراض گفت آقا صندلی بدهم خدمتتان!!! خودم هم خندم گرفت از این تشابه البته. 

پاسخ:
سلام
اون وقت می گفت ما اصلا همچین کتابی نداریم:)))
  • ایزابلا ایزابلایی
  • اوه شت :)))
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">