پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

یا سقف فرو ریزد یا قبله کج آید*

سه شنبه اسفند ۱۱ ۱۳۹۴

از فردا اگر کسی بیاید و به من بگوید خودت را در یک جمله معرفی کن می گویم: "اینجانب آدمی هستم که قوانین مورفی صددرصد در موردش صدق می کند" حالا اینکه چرا از فردا و از دیروز نه و از امشب هم نه جای سوال است. تا دیروز شک داشتم در مورد صددرصد بودنش، نودونه ونودونه صدم درصد بود که امشب تکمیل شد. مغازه ای را تصور کنید که هفتاد سال، هف...تاد سا...ل در منطقه ای بوده است و از جایش جُم نخورده است و حالا همین امشب که شما به قصد رفتن به آن مغازه توی باران از خانه رفته اید بیرون می بینید که جمع کرده است و رفته شاندیز! اینکه می گویم تصور کنید هفتاد سال نه اینکه اغراق کرده باشم خودش پشت شیشه مغازه اش نوشته بود. به حساب من هفتاد سال می شود حداقل دو نسل. حالا اینکه چرا امشب نه، امشب سرم شلوغ است می خواهم شانس عزیزم را ببرم قاب کنم بزنم سینه ی دیوار و صبح به صبح برایش اسپند دود کنم.

* خوشبخت اگر خار بکارد از بخت خوشش لاله و ریحان به در آید/ بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد یا سقف فروریزد، یا قبله کج آید

  • ۹۴/۱۲/۱۱
  • ۷۸۸ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۶)

:/
فاطمه هستم 
یک عدد بد شانس 
:/ 
پاسخ:
نه عزیزم خیلی هم خوش شانسی زیرا خرداد به دنیا اومدی
( وسط امتحانا!)
:))
:))
اشکالی نداره چی میشه یه سر برو شاندیز 
به همین راحتی به همین خوشمزگی مشکلت حل شد:))
چیزی بنام شانس وجود نداره دختر گلم 
بخند دخترم 
پاسخ:
چاره ای جز این نیست :))
منم قبلا به شانس اعتقاد نداشتم:|
  • نیمه سیب سقراطی
  • حرص نخور حالا :))))
    پاسخ:
    نمیذارن-نمیذارن :دی
    سلام این خیلی بده که بیوگرافیدرست نمیزنین
    من چندماهی است میام میخونمتون
    جالب مینویسین
    خوشمان آمد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون شما لطف دارین:)
    خودم ترجیح میدم وبلاگ نویسا رو از پشت نوشته هاشون بشناسم و معتقدم هرآنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند!
    داغ دلم تازه شد 
    این ترم 27 ام امتحان دارم 
    26 ام تولدمه .
    یعنی چی خب ؟ :(
    پاسخ:
    برو خدا رو شکر کن عزیزم من روز تولدم دوتا امتحان داشتم:دی
    چقدر جالب :)
    بخت جابه جایی اون مغازه هم باز شد:دی
    پاسخ:
    مغازه ش موقوفه بوده :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">