پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

به هر حال هر چی باشه پیشگیری بهتر از درمانِ. به جای اینکه بعد عید بگیم چی کار کردیم چی کار نکردیم الان بیایم بگیم چه برنامه ای داریم. اگر فیلم خوبی قبلا دیدین، کتاب حال خوب کنی خوندین یا ... بیاین بگین. لطفا فقط نگین سفر، چون سفر خیلی وقت ها دست خود آدم نیست.

به شخصه میخوام کلیدر بخونم، و عروسک نمدی درست کنم، احتمالا آشپزی و شیرینی پختن و اگر فیلم هم بهم پیشنهاد بدین میبینم :)

*حتی میتونه یه بازی وبلاگی باشه!

  • ۹۴/۱۲/۱۲
  • ۴۱۳ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۱۰)

خوشبحال همه اونایی که وقت فیلم و کتاب دارن من که درگیر مقاله :((
پاسخ:
خوش به حال اونایی که درسی دارن برای خوندن و بعدش مقاله و..
یکم بهش فکر کنم ، 
مینویسمش D: 
پاسخ:
فکر کن...
مهمونداری فقط :(
شاید کتاب درسی گرفتم دستم و بخونم و دیدن سریال های بی نمک عید
و نیز کتاب "بابانظر"
پاسخ:
:)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • من همون کلیدر رو پیشنهاد میکنم محشره محشر حتما بخونین من دوبار خوندمش :)
    من دقیقا بیست تا کتاب دارم و بیست تا فیلم همه شو میخوام تموم کنم :دی
    و اصلنم سمت کتب درسی عزیز با تمام احترام بهشون، نرم
    پاسخ:
    کلیدرو هنوز نخریدم ولی باید دست کنم تو جیب مبارکم!

    قرار شد پیشنهاد بدین نه اینکه بگین من چندتا فیلم دارم :دی
  • ساناز هستم
  • من که مجبورم روی پایان نامم کار کنم |:

    10 جلد کتاب میخوای بخونی با 2674 صفحه!

    نمیخواد زیاد ولخرجی کنی :) اینا لینک کتابه

    بوکیها

    پی سی دانلود
    پاسخ:
    پایان نامه :|

    همه رو که تو 14 روز نمی خونم گاماس گاماس!
    مرسی:)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • چشم
    ذهن زیبا
    زندگی زیباست
    روشناییهای شهر و بچه چاپلین
    شکلات
    مالنا
    ...
    کلی فیلم خوب هست :)
    پاسخ:
    اومم مرسی
    تشکر
    سلام
    کلیدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کتاب خوبیه اونم از استاد دولت آبادی اما!!!
    حیفه که عیدتو بذاری پاش
    عید را باید متنوع زیست
    اگه خواستی کتاب بخونی داستان های کوتاه به نظر من محشره نه رمان 10 جلدی شونصد صفحه ای
    پاسخ:
    سلام
    خیلی وقته تو فکر کلیدرم گفتم شاید عید خوب باشه واسه شروعش!
    سلام..
    پاسخ:
    سلام رفیق...


    کجایی؟
    دقیقا کجایی!!؟

    :))
    حالا اگه خواستی من میتونم بهت قرض بدمش که هزینه نکنی واسه خرید
    پاسخ:
    ممنون:)
    http://2048game.ir

    معتادش شدم:|
    پاسخ:
    تعطیلات خود را اینگونه می گذرانید!؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">