پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

ریسمان سیاه و سفید

يكشنبه مرداد ۱۱ ۱۳۹۴

نبات را می‌اندازی توی لیوان، چای تازه دم کشیده را می‌ریزی رویش، لیوان را از آب جوش پر می‌کنی و ناگهان لیوان ترک می‌خورد و چایِ شیرین شده قطره قطره از شکاف لیوان بیرون می‌ریزد.

بی‌اعتمادی یعنی همین؛ همین که از آن لحظه به بعد هر زمان بخواهی چای و نبات بخوری نگرانی که نکند لیوانت ترک بخورد و همان ترک کوچک کل زندگیت را نوچ کند.

  • ۹۴/۰۵/۱۱
  • ۲۲۰ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۳)

واسه همینه من چایی نمیخورم اصن :)))
پاسخ:
تو مو بینی و من پیجش مو!
:))
نمی دانم چرا، پستت عجیب به دلم نشته است..
پاسخ:
با دل خواندی جانم ... :)
پیشنهادی برای رفع بی اعتمادی!
همیشه لیوانهای شیشه ای رو قبل از تهیه چای و نبات دوس داشتنی روی بخار آب جوش بگیرین تا گرم بشه و نشکنه
( بالاخره هر کاری اگر با تدبیر و دور اندیشی انجام بشه تعداد خاطرات تلخ هم کمتر میشه !)
خاطرات تون به شیرینی چای و نبات.....

پاسخ:
لیوان ایرانیه که اینجوری میشه!

مرسی بابات راهنماییتون متاسفانه تمامی موارد فوق فک کنم بوده!:((((((( من یک مامانه بی مسئولیتم :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">