پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

خرده پست

پنجشنبه تیر ۲۴ ۱۳۹۵

* هر چیز هوویی دارد! تلگرام شد هووی وبلاگ ها.

* جوینده همیشه یابنده نیست یه وقت هایی [...]گیجه میگیره.

* قبلا فکر می کردم همین که ماهواره نداریم درصد نسبتا زیادی به ندیدن صحنه های مستهجن کمک میکنه، جدیدا متوجه شدم کوچه ی خودمون روی شبکه های پـ.و.ر.ن سفید کرده.

* هر چقدر هم که نرم افزارهای ارتباطی گسترش پیدا کنه ولی باز وبلاگ یه چیز دیگه ست، مثل کتاب کاغذی که هنوز یه چیز دیگه ست.

* دلم تنگ شده واسه نوشتن، خوندن، کامنت گذاشتن و کامنت خوندن...

همین

  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • ۲۸۰ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۴)

سلام ... دقیقا همین طوره هیچ چیزی جای وبلاگ رو نمیگیره ... واقعا خوشحالم هنوز کسایی هستند که پای وبلاگ ایستادند.. ممنونم
پاسخ:
سلام
ممنون
:)
سلام ریحانه جان، چکاوک عزیز

با شما موافقم که در شیوه های ارتباطی مجازی وبلاگ یه چیز دیگه است (هرچند که من حتی از وابستگی به اون هم پرهیز میکنم !) یعنی هنوز نامه رو به ایمیل ترجیح میدم و کتاب رو به نسخه های پی.دی اف و البته وبلاگ رو به تلگرام و اینستاگرام و .... بقیه و چون در تلگرام نیستیم بنابراین مطالب شما رو در منزل این هووی جدید مشاهده نمیکنیم پس لطفا عدالت رو بین هر دو هوو رعایت کنید!!!!

قول داده بودم در مورد سانسوریا براتون نکته ای بنویسم:
چون سانسوریا با گیاهان کوچکی که در اطرافش رشد میکنه تکثیر میشه بهتره دهانه گلدونتون بزرگتر باشه تا جای کافی برای رشد پاجوش ها وجود داشته باشه (اما گلدون شما به طرف بالا که اومده دهانه اش تنگتر شده) ان شاءالله در انتخاب گلدون بعدی این نکته رو مدنظر داشته باشین

با آرزوی نوشته های بیشتر برای شما و سرسبزی بیشتر برای گلهای نازنینتون

پاسخ:
سلام باران جان

عدالت که گمون نکنم رعایت شه ولی احترام بزرگتری اینجا رعایت میشه:دی
(من هنوز این دونقطه دی فارسی رو به استیکر ترجیح میدم)


من اصلا یادم رفته بود که شما قول دادی!!
الان سه تا کوچولو کنارش در اومده و باید گلدونشو عوض کنم .چشم.مرسی از راهنمایی خوبت:*

ممنونم
زهرا رو دیدینش سلام برسونین :)

سلام

اول که خیلی خوشحالم به خاطر سه تا کوچولوی سانسوریا !

دوم کسی که قول میده وظیفه داره یادش نره، مشکلی نیست که شما یادتون نباشه

سوم منظور شما از زهرا کدومشونه؟.... زهرا.ن. یا زهرا.م.؟

چون من با هردوشون آشنام !
حالا به کدومشون سلام برسونم؟ !!
پاسخ:
سلام

^_^ امشب گلدون خریدم براشون

مرسی

جفتشون:)
  • دخترِ انـــــــــــار
  • مثل ایمیل حتی :) الانا وقتی ایمیل می فرستم حس می کنم یه تکه کاغذ کاهی رو گذاشتم توی بطری شیشه ای و انداختم تو دریا ! تجربه‌ش کردی این حس رو؟
    پاسخ:
    :)))
    آره واقعا
    من که ایمیلم خاک گرفته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">