پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

پرواز روی زمین

به چکاوک اما، نتوان گفت نخوان...

مى ایستد روبه روى پنجره
دست مى کشد به موهایش
مى گوید:

پریدن، ربطى به بال ندارد
قلب مى خواهد...

گروس عبدالملکیان



آدرس کوتاه شده:
http://goo.gl/XfDXcO

:)

دو

يكشنبه مرداد ۱۰ ۱۳۹۵

آدم باید یک سری کارها را کنار بگذارد که دونفری انجامش بدهد. هر چند که تنهایی از پس آن کار بر بیاید. مثلا خریدن یک گلدان سفالی یا قلمه زدن کاکتوس ها یا درست کردن پیراشکی...

اصلا شما چای یخ کرده ی بعدازظهرتان را دو نفری بنوشید، اگر نوشِ جانتان نشد...!

+ نفر دوم لزوما جنس مخالف نیست!

  • ۹۵/۰۵/۱۰
  • ۴۷۴ نمایش
  • چکاوک :)

نظرات (۱۴)

خوب مینویسی موفق باشید
پاسخ:
مرسی:)
  • رادیو عاشقی
  • دقیقا
    پاسخ:
    :)
    سلام ریحانه جان لطفا درین روزهای عزیز نائب الزیاره ما هم باشید و در دعاهاتون هم یادمون کنید ... ممنون
    پاسخ:
    سلام

    ....
    چشم. ولی مطمئنم سلام راه دور شما زودتر میرسه

    تبریک البته با تاخیر
    پاسخ:

    کانال؟!

    هم کانال هم روزتون

    پاسخ:
    تشکر:)
    چه کانال خلوتی !
    پاسخ:
    مثل اینجا!آروم و بی سروصدا☺️
    آره واقعا
    پاسخ:
    و بی حاشیه!^_^
    بله درسته دست شما درد نکنه اگه میشه شعرشو زیاد کنین !
    پاسخ:
    شعر درخواستی:))
    چشم
    ممنون 
    :))
    پاسخ:
    :)
  • دخترِ انـــــــــــار
  • هوممم دونفره یا بیشتر :) خیلی خوبه . از عشق بگیر تا رفیق و مامان و بابا و داداش و استاد و .. . هرچند من عادت کردم کارهایی مثل قلمه زدن رو تنهایی انجام بدم . اما برای کنکور دادن زنگ می زنم به دوستم : موافقی بریم کنکور هنر بدیم ؟! یا خیلی کارای دیگه ..
    پاسخ:
    ^_^

    :)))یه جوری میگی موافقی بریم کنکور هنر بدیم انگار میخواین برین سر کوچه پیتزا بخورین:))
  • دخترِ انـــــــــــار
  • آره . وقتی فکر اینکه چه جوری پیتزا رو بخوری رو هم کردی و مدت‌هاست دلت لک زده براش ولی دست و دلت نمیره .. پات حرکت نمی کنه .. یکیو میخوای که بگه : وای آره ! اتفاقا منم تو فکرش بودم ! بگه : حالا چیکار کنیم ؟ از کجا بگیریم ؟! و تو بگی : من فکر همه جاشو کردم ...
    پاسخ:
    دوستای خوب خیلی خوبن!
    در نا امیدی بسی امید است
    پایان شب سیه سپید است ... بله !
    پاسخ:
    :)
    ما اگه بیایم اینستاتون می گیم وبلاگ دارین 😂
    پاسخ:
    بح بح به همراهان بدجنس من :دی
    بله مستفیض شدیم ! 
    بحث تخصصی هست ما وارد نشیم بهتره 
    ولی  اونا بد نبود  خدایی من فکر کردم کلشو آبی می کنن 😉😊
    پاسخ:
    :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">